Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3
Svoz - komunální odpad
4 5
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
Bioodpad 15:30 - 16:30
6
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
7
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
8
Obec Mžany - očkování psů proti vzteklině 8.11.2022
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
9
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
10
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
11
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
12
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
Festival her v Hněvčevsi
Bioodpad 15:30 - 16:30
13
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
14
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
15
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
16
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
17
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
Svoz - komunální odpad a plasty
18
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
19
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
Bioodpad 15:30 - 16:30
20
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
21
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
22
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
23
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
24
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
25
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
Oznámení o prodeji naturálií od Zemědělské akciové společnosti Mžany, a.s.
26
Obec Mžany Bioodpad listopad 2022
Mobilní svoz nebezpečných složek komunálního odpadu 26.11.2022
Oznámení o prodeji naturálií od Zemědělské akciové společnosti Mžany, a.s.
Bioodpad 15:30 - 16:30
27
Pozvánka k rozsvícení vánočního stromu ve Mžanech
28 29 30 1
Svoz - komunální odpad
2 3
Čertovský průvod - Obec Sovětice a Sadová
4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
    Pondělí: 18:00 - 19:00
  2. Telefonické podání: pevná linka 498 773 919
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@mzany.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Mžany, Mžany 19, 503 15 Nechanice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

Jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí: 18:00 - 19:00

Telefonické podání: pevná linka 498 773 919

poštou na adresu Obecní úřad Mžany, Mžany 19, 503 15 Nechanice

Elektronicky na e-mail: obec@mzany.cz
Elektronicky datovou schránkou: pkpaw7d
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

250,00 Kč

fotokopie  jednostranná A4 nebo výtisk z tiskárny jednostranný  A4

5,00 Kč

fotokopie  oboustranná A4 nebo výtisk z tiskárny  oboustranný   A4

10,00 Kč

fotokopie A4 barevná nebo výtisk s tiskárny A4 barevný

20,00 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle vynaložených nákladů

poštovné

dle vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle vynaložených nákladů

Formuláře